Påskdagen

Jobbat hela dagen och det har gått fort faktiskt. Nu kom de precis främmat som mamma&pappa bjudit in och jag hade ingen aning om de. Tur att jag inte behöver vara så social för de orkar jag inte. Jag tänker sitta och deppa med påskägget framför topmodel, sen lär väl kvällen fortsätta tråkigt. Lite synd när man är ledig imorgon, men så är det.

Aja, herrlins galej blev lyckat och jag hade jättekul. Sjukt god pizza blev vi bjudna på och sedan den magiska chokladsåsen. Därimellan blev de paketöppning, musikquiz och några skålar. Sara lärde mig de bästa drickspelet och de kom vi igång på. Senare på palace så dansade jag som aldrig förr och tiden gick alldeles för fort. Sen kan man undra hur vissa tänker, man säger inte en sak och sen gör något annat. Tur var att de fanns människor som oväntat fick mig på bra humör igen. Sammanfattningsvis så var det en grymt bra utgång i vilket fall och jag somnade gott bredvid 20-åringen!

Nu ska jag äta lax och räkgryta, underbart gott!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0