Påskafton!

Har jobbat 10-15 idag och när jag kom hem därifrån så väntade en påskhare med ett litet påskägg med godis. Så detta sitter jag och smaskar på nu :) Visst är de extra gott med godis när de ligger i ett påskägg?



Nu sitter jag och tar igen lite bloggläsning då jag var på äventyr hela dagen igår. Vilket förövrigt blev en grymt bra dag och kväll! Först var det jobb till 16, sedan åkte jag direkt till Maja för lite kalas. Fick jättegod mat och tårta, och godis och muffins.. jaa kan man säga att man var mätt efter de? :) Sedan drog jag mig till Frida där även stickan, herrlin och sara var. Blev lite mysigt tjejsnack och ett glas vin, sedan tog vi oss till byttan. Var verkligen inte mycket folk, men när väl livebandet började spela var de trevligt, fick iallafall dansa! Detta får vi göra om oftare tjejer:)

Snart ska jag börja göra mig i ordning, för de vankas 20-årsgalej hos ingen mindre än Mr Lin även kallad Herrlin, även kallad Malin! Ser ut att bli en kanonkväll och kvällen till ära kör jag blommigt och kavaj, ungefär såhär:



Sitter och peppar inför kvällen med partylistan på spotify, men är ändå bestämd över att de ska bli en lugn kväll eftersom jag jobbar imorgon! Lycka till:)

Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0