Onsdag!

Har precis tagit mig en apelsin och sitter och läser bloggar. Ska snart ta mig ut på en liten promenad i det underbara vädret. Enligt tempen är det 15 grader i solen. Efter det bär de av till stan för en fika med cissi. Var ett bra tag sedan vi sågs så ska bli trevligt. Annars är de bara träning ikväll vilket jag längtar till. Har legat på latsidan i över en vecka nu så behöver komma igång igen. Blivit lite inspirerad av kalle och stickan, så tror att även jag ska fixa friskiskort i en månad nu eftersom vi har uppehåll från innebandyn. Ska ta gym och gruppträning, de kostar 300 och de kan de nog vara värt!

Var lite sugen på harrys idag efter träningen eftersom jag är ledig imorgon, men som de ser ut nu blir det till att stanna hemma.

Så här ser jag ut dagen till ära. Lite vårig och så inviger jag min trenchcoat!


Kofta Zara Tröja Åhlens Jeansleggings Vila Skor och halsband H&M


Trenchcoat Zara Sjal H&M Glajjor Ginatricot

Ha en fin dag!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0