Onsdag och mitt i veckan!

Denna vecka känner jag på mig att den kommer gå fort, är ju redan onsdag! I vilket fall så har jag precis tagit hand om mig själv lite, kändes att de behövdes. Bland annat med massa krämer, nytt nagellack, rakat benen m.m. Skönt! Nu tänkte jag hugga in på en fin lunch från gårdagens mat. Färsk pasta med fläskfilésås som mamma gjorde igår till pappas födelsedag. Alltid lika bra och få över till dagen efter när det är så gott :)



Runt tre blir de träning på gymmet, fast de blir själv då Frida inte kunde vid samma tid som mig. Sen ska jag på möte med mina tränare. Resten av kvällen är sedan oplanerad. Jag är lite sugen på bio och att se Remember me som tydligen ska vara jättebra. Men tydligen har den redan slutat gå, riktigt besviken blev jag nu när jag kollade in hemsidan. Aja, jag får väl sitta hemma ikväll då!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bion var jättebraaoooooo :) åååh

2010-04-21 @ 13:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0