Onsdag!

Fick en lönespesifikation idag.. från telia? what? har dem gjort fel nu+ Nej, de visade sig att jag fick pengar för de 25 semesterdagar jag hade förra året som jag aldrig hann ta ut. Inte helt fel alltså, blev väldigt glatt överraskad!

De firade jag med en runda på gymmet. Sedan var jag på möte inför nästa säsong och de ser mycket bra ut! Sen blev de en runda runt lindex och jag firade med att shoppa lite. Ett läppstift, nipple covers och en vit spetsbustier.
Precis en sådan jag velat ha och perfekt att den är lite längre, för då går det att ha till höga byxor eller kjolar. Dessutom hade Mamma 30% på ett valfritt underklädesplagg. Så nu är sannis glad.

Tänk till ljusa jeansshorts och en kavaj i sommar, åh.

Från Lindex

Ikväll blir de bara lugnt. Har precis vräkt i mig två hemmagjorda hamburgare. De satt riktigt fint faktiskt :) Senare blir de nog lite tvtittande också innan sängen kallar. Imorgon är de jobb igen, äntligen!
Sanna

Kommentarer
Postat av: Emma

Den där är så fin! Måste köpa den idag! :-)

2010-04-26 @ 12:55:21
URL: http://modenessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0