Mitt i veckan!

Go morron go morron, hör fåglar sjunga glatt.. Go morron, Go morron i kör!

Vaknade väldigt utvilad idag och här sitter jag pigg som en lärka. Ska snart in mot stan för att göra ett gympass innan jobbet. Är inte jättesugen, men har bestämt att jag ska vara duktig och träna tre gånger denna vecka innan vi åker till stockholm. Så, så får de bli :) Blir iofs dubbelpass idag då vi ska ha en liten innebandyträning ikväll iaf. Men det är ju bara roligt.

Åh, hittade en perfekt lägenhet på blocket som var uthyrning tre månader i sommar. Men har inte fått något svar så verkar som den redan är tagen, så är det ju alltid. Men om ni vet någon eller några som vill hyra ut sin lägenhet i sommar i Kalmar, hör gärna av er för jag är verkligen sugen på att testa på det :)

Mot city!
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0