Kvällsuppdatering!

Jag måste bara säga att jag har haft en tråkig kväll, men helgen ser ut att bli kanon så jag ska inte klaga :) Har suttit och planerat lite för mig själv vad jag behöver packa och göra och de känns lugnt.

Helgens planer:
Fredag: In till stan för systemet först. Sen till gymmet, tredje och sista gången denna vecka. Sen ska jag mot jobbet för att se om de finns något nytt, behöver lite enkla baströjor att jobba i. Sen måste jag handla strumpbyxor. Sen ska jag hämta några grejer som är mina. Sen vid halv fem så ska jag ut mot lindsdal och duka inför lördagen. Sedan blir de fredagsmys med marran. Kanske laga någon god mat, annars får vi se vad vi gör. Ska bli kul o kolla in hennes lägenhet.
Lördag: Jobb, sedan hem till Frida för att fixa i ordning sig. Sedan blir de årsfest för cl98 och fira den underbara gångna säsongen ute i vid Förlösa folkets hus i lindsdal. Ska försöka ta de lugnt och tänka på morgondagen då. Men ser fram emot det iallafall!
Söndag: Då är det dags för Jobb igen :)

Nu har jag målat mina naglar rosa inför helgen och ska snart gå och bädda ner mig i sängen. Men först en tablett till eftersom huvudvärken inte vill försvinna. Godnatt alla fina!
Sanna

Kommentarer
Postat av: agnes & felicia

Tjohej! Jag undrar om du kan bedömma vår blogg , om vi ska ändra på något eller om något speciellt behövs göras om! Tack i förhand // Agnes & Felicia

2010-04-25 @ 14:23:28
URL: http://boogies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0