Kvällen

Har inte gjort något sen jag kom hem från jobbet. Fick jobba en timme tidigare idag då de var mycket att göra. Hela dagen har de faktiskt varit fullt upp på jobbet, de är såklart jättekul men nu är jag trött.

Imorgon börjar jag halv tio och jobbar till 16.00, efter de ska jag ta mig till Maja på lite födelsedagskalas och sedan på kvällen kanske de blev något mys hos Kalle med vänner, men hörde att hon var lite småsjuk idag så får hoppas att hon mår bättre imorgon.

Annars ser jag mest fram emot lördag: påskägg, jobb och 20-årsgalej hos herrlin!

Hoppas ni haft en bra torsdag och att ni inte blivit lurade för mycket ;)
Sanna

Kommentarer
Postat av: Kalle

jag ska vara bättre, sådeså!! Så imorrn ska du hem till mej vännen ;) Puss!

2010-04-01 @ 23:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0