Hemma!

Nu är jag äntlgien hemma i ljungbyholm efter buss i sammanlagt 6 timmar och 45 minuter. Blev swebus från stockholm och sen den vanliga bussen från stan. Men måste ändå säga att de avr ett klokt val att ta den tidiga bussen för jag sov faktiskt i tre timmar så de gick otroligt fort att åka hem idag, skönt! Dock tråkigt att lämna stockholm och syster, men har haft de mycket bra iallafall!

Nu ska jag ta igen internet lite och läsa alla bloggar som jag brukar, sen ska jag packa upp och lägga in lite bilder från helgen. Dagens och kvällens planer är inga, vill egentligen träna men får se om jag orkar eller om jag väntar till imorgon.

Hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0