Godkväll eller Godnatt?

Sitter här och skriver nöjd och belåten. De var en rolig träning, vi fick muffins av Karro, jag fick tacos när jag kom hem av mamma. Underbar gott! Ja sammanfattningsvis så har dagen varit bra helt enkelt. 

Var på en promenad med amanda idag och de var mysigt. Sedan var jag hos henne ett tag, kollade in hennes balklänning som var hur fin som helst! Sen blev de lite lunchlagande och sedan åkte jag in till jobbet för att shoppa. Var inte något nyinkommet så blev bara ett linne coh en tröja, relativt enkla basplagg, men bra att ha.

Den prickiga inviger jag nog redan imorgon när jag börjar jobba igen. Sen är de 7 dagars jobb i rad som väntar :)



Finns på Cassels (färgen är lite missvisande, är mer åt det vita hållet)

Nu är det shoppingförbud innan stockholm nästa helg!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0