Fredag och helg!

Hemkommen från jobb 12-19 idag. Var väldigt roligt att jobba idag som vanligt, längtar till imorgon! Invigde som sagt min prickiga tröja som jag köpte igår och de fick jag komplimanger för. Sen invigde jag även ett par nya svarta höga byxor från H&M, hade tänkt byte dem först men sen ångrade jag mig och det är jag glad för. Trivs som fina fisken i dem!

Dagens jobboutfit:

Tröja Cassels Byxor H&M Halsband Pearls for girls Skor Skopunkten

Nu blir de fredagsmys med mamsen. Kycklingbaguetter och godis står på menyn, sen hyr vi nog en film också. Mysigt. Hoppas ni får en trevlig fredagskväll!
Sanna


Kommentarer
Postat av: Frida

Bra du inte bytte byxorna, dom är coola!=)

2010-04-10 @ 10:11:51
URL: http://stickankarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0