Favoritstaden!

Har verkligen haft en grymt bra och galen helg i stockholm på alla sätt och vis. Finns så mycket roliga händelser så jag vet inte ens vad jag ska ta upp. Magmusklerna har iallafall jobbat konstant om man säger så. :) Tack alla ni fina som gjorde denna helg minnesvärd!

Bestämde mig för att stanna kvar i stockholm hos syrran igår, så nu sitter jag här i hennes lägenhet medan hon är på träning. Har haft underbart väder idag så har varit lite på stan och shoppat, sen suttit och ätit i solen. Hittade lite fynd idag så nu är helt nöjd med allt. Är iallafall väldigt glad att jag stannade eftersom jag är ledig fram till onsdag. Men eftersom lisa ska till skolan imorgon så åker jag hem. Blev till slut buss, så åker 08.15. Förhoppningsvis kommer jag kunna sova lite iaf så de går nog fort.

Bilder från helgen och på shoppingen kommer imorgon när jag är hemma :)
Sanna


Kommentarer
Postat av: Mari

Stockholm i mitt hjärta ;) Hoppas att det inte är swebus du ska åka :P

2010-04-19 @ 21:23:02
URL: http://crazymari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0