Duktig!

Ja idag har jag varit duktig känner jag. Jobbade först 11-4 och de gick väldigt fort, sedan var jag på sjukhuset en sväng och därefter tog jag mig till friskis för ett långt och noga pass. Gick nog igenom hela kroppen på styrkan och körde både löpband och crosstrainer. Resultatet lär jag säkert känna imorgon, då jag redan känner lite nu. Men de är bara gutt!

Var inne en snabbis på gina innan jobbet och dem har lite vårrea nu, såg en klänning som var nedsatt som jag har velat ha innan, så den spontanköpte jag för 99:-. Behöver väl inte fler klänningar men den var för fin för att hänga kvar :)

Imorgon är det redan torsdag och då blir de jobb 12-19. En lång dag, men ska bli riktigt kul ändå. Skönt med lite sovmorgon också, då jag känner mig lite trött redan nu. Kvällen är sedan oplanerad!

Hoppas ni haft en bra dag!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0