Är inte påsken över än?

Kunde inte sova igår förrän halv tolv-tolv för att de tydligen blev påskfest i rummet bredvid. Besökarna gick härifrån vid tolv så då blev de lugnt i huset och då kunde jag somna till slut:)

Jaha, då var de annandag påsk idag, skönt med sista dagen nu. Sen slipper vi den för ett år framåt! I vilket fall så blir de påskmiddag hos mattssons idag, har ju inte fått påskmat alls eftersom jag har haft fullt upp under helgen. Så ska bli fint och avsluta påsken på så sätt. Mamma håller på att göra egna köttbullar och de luktar väldigt gott.

Utöver påskmiddagen så har jag absolut inga planer idag, förhoppningsvis händer de något kul. Är ju ledig nu några dagar och jobbar inte förrän fredag igen. Annars längtar jag till stockholm om två veckor, innebandy fest och shopping. Kan inte bli bättre!

Ha en trevlig dag!
Påsk-sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0