Vilken kväll!

Ja vilken kväll de blev igår alltså. De blev att kolla fotbollen efter teorin, vi hann andra halvlek men de var ingen bra match. Vi såg de hos linda och liam, mysigt :) Sen drog jag och Malin hem hit där andreas och micke va. Kvällen innehöll väldigt oväntat några glas vin, plump som jag vann, neger och president där andreas gick från neger och president, 2 krossade vinglas, KM klockan 12, 2 drinkar, knäpp bartender, 2 australienare, STULEN KOFTA (ja någon snodde min kofta på km, helt sjukt) Sen blev de olearys där de blev 1 cider, kareoke(!) av alla fyra, mycket skratt. Sen kineskorv, träffa australienarna igen som försökte stöta på oss, sen cykla hem. Har inte haft så kul på länge :)

Oftast är det spontana kvällar som blir bäst och de märkte jag igår :)


Detta är inte igår, men dessa två plus micke gjorde min kväll igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0