Torsdag

Redan torsdag, veckorna går så fort nu för tiden alltså. Dagens planer ser ut som så att runt två ska jag bege mig till stan för att möta upp herrlin, senare frida och kanske stickan och jersan? De blir lite tittande och en fika sen ikväll är det ju träning :) Bra, för då går tiden fortare. Vill att de ska blir fredag kväll, för imorgon så möter vi nämligen färjestaden borta i färjehallen vid 20.00. Nervös är jag men man får väl se om man får spela. Sen är de också match på lördag hemma mot västervik i a-hallen 11.30.

Ja där ser ni lite av helgen, sen har ju herrarna seriepremiär klockan 14.30 i a-hallen på lördag efter våran match, perfekt anser jag! :) Sen förhoppningsvis blir de lite fest på kvällen, men de återstår att se.

Har fortfarande inte lagt upp min shopping sen i tisdags, men andreas nätverk är så segt just nu så de tar så lång tid att ladda upp bilder, som i de två senaste inläggen som tagit lite tid för mig ;) Så de kommer snarast de går bättre :)

Hoppas alla får en härlig dag, de ska jag ha.

Kommentarer
Postat av: Clara

Jag saknar dig med! Då får ta och komma hit ngn gång, de är grymt kul o festa här! haha. Detta är Woo Woo http://www.cocktailguiden.com/drink/woo-woo

2009-09-17 @ 13:22:30
URL: http://claraallansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0