Torsdag!

Ja detta har varit en bra dag, jag blev så glad för jag fick reda på att jag ska vara med i ett modereportage den 1:a oktober. Ska vara klädmodell typ, riktigt spännande och en rolig grej. Nu har jag något att se fram emot iallafall :) Får väl veta mer om de nästa vecka när jag ska in och snacka om det.

Förövrigt har andreas och jag varit hemma i blomstermåla hos hans päron och de var himla härligt. Fick supergod köttfärslimpa och sen glass till efterrätt :) Sen ikväll har de blivit träning också. Det bär av imorgon till Göteborg på en cup som heter björnslaget och det ska bli så himla kul! Så efter jag bloggat ska jag sätta igång att packa.

Morgondagen ser ut såhär:
Vakna, äta frukost, packa de sista, åka och handla en fet godispåse på maxi (3,90 kr/hg, vem vill inte ha då?) och sen chilla. För att seda ta sig till sporthallen för samling kvart i två! Sen blir de match klockan 21.50 och sedan två matcher på lördagen. Sen ska vi gå vidare så förhoppningsvis blir de fler matcher. Är hemma iallafall på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0