Tisdagsmiddag

Igår var det tisdagsmiddag igen och denna gången var de min och andreas tur att fixa middag, blev lite mer jag på den meningen, men andreas stekte ju iallafall kycklingen och baconen. Det blev Flygande jakob och det blev mycket lyckat.



Nu ska jag snart till stan med Hanna och Yvonne, andreas syster och mamma :) Blir förhoppningsvis shopping och sen lunch. Ikväll har vi sedan teori med innebandyn vid sex och sedan blir det kolla färjestaden mot CL. Hoppas älskling får spela mycket :)

Edit: Deras match är tydligen inställd för färjestaden fick inte ihop lag. Där ser man! Så tråkigt alltså :/


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Jag har skrivit ett inlägg om lögner och vill gärna höra din åsikt om det. Läs inlägget och kommentera vad du tycker om personer som ljuger och tror att sanningen inte kommer fram när det ändå gör det en dag.

2009-09-09 @ 12:20:22
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0