Tisdag

Bloggen låg nere igår så kunde inte skriva, inte heller orkade jag skriva i söndags när vi kom hem från Göteborg. Så jag får Gratta stickan i efterskott, tjejen fyllde år igår och de får vi se till att fira till helgen!

Annars så gick det väldigt bra i Göteborg. Vi kom 3:a av 25 lag och åkte ut i semin helt rättvist. Surt att missa finalen, men vi var sämre än vårt motstånd tyvärr. Själv fick jag spela center hela turneringen, vilket var ovanligt men det gick faktiskt himla bra. Får se om jag får fortsätta nu när vi är hemma eller om jag får tillbaka min forwardsplats.

Idag ska jag till stan tänkte jag, mamma skulle troligen komma in så de blir mysigt :) Annars är de ju tisdagsmiddag ikväll och idol.

Längtar väldigt mycket till helgen, match mot färjestaden på fredag, match mot westervik på lördag, herrarnas seriepremiär på lördag och sen fest på kvällen. Kan inte bli bättre :)

Men först ska tisdag,onsdag,torsdag gå innan de roliga händer. Någon som har lust att hitta på något. Är helt rastlös när man inte har jobb alltså, men så är de när man inte har så mycket kontakter, svårt att få jobb. Jag hoppas bara att de löser sig inom en snart framtid! :)

Nehe, dags att fixa till sig lite!

Kommentarer
Postat av: marris

träffas imorgon eller på torsdag? :)

2009-09-15 @ 12:30:08
Postat av: Frida Mattsson

Jag skulle gärna umgås med dig babe, lite långt bara tyvärr :( Miss you!

2009-09-15 @ 18:08:13
URL: http://fridaamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0