Tisdag

Och jag känner mig ensam.. ja de gör jag faktiskt. Fick skjutsa andreas till samlingen idag vid fredriskans runt halv nio för han ska iväg och campa i skogen med sin klass.. och han är inte hemma förrän på torsdag :( så för min del blir de boende hemma i ljungbyholm några dagar, kanske behövs eftersom jag inte varit hemma på några veckor känns de som..

Min envisa förkylning vill inte ge med sig, ringde vårdcentralen och förklarade läget, men hon sa att de inte verkade vara någon fara så hon tyckte jag skulle vila och vänta o se. Lät ju bra att de inte var någon farligt, bara en envis förkylning :) och sånt går ju över!

Nehe, nu blir de nog en promenad in till stan faktiskt i de fina vädret, såg en fin stickad tröja på ginas hemsida som jag tänkte kolla in i butiken och sen försöka leta en present till andreas mamma som fyller år till helgen :)

Au revoir :)


Kommentarer
Postat av: Clara

JAG SAKNAR DIG!!!!!!!

2009-09-29 @ 18:58:15
URL: http://claraallansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0