Stockholm?

Jag har tråkigt och jag saknar min syster. Behöver komma härifrån känns de som, och vad passar bäst än att dra till stockholm över helgen? en helg som är helt spelledig från innebandyn, de kommer dröja länge innan vi är de igen, eftersom seriepremiär väntas nästa helg! Jag pratade med syrran igår och vi bestämde att vi skulle fundera på de o höras senare igen. Får se till att kolla tåg och buss isåfall om de finns något billigt, o isf blir de fre-sön!

Någon som är sugen på att följa med? ;)

Förövrigt så är jag inte riktigt frisk än, men jag vill verkligen träna, de är så viktigt nu! Fan, hur ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: malle

guud va kul, hade gärna hängt på men har självklart jobb hela helgen, morr! Man behöver komma iväg ltie ibland! ses ikväll sötnos :)

2009-09-23 @ 15:47:53
Postat av: Anna

Jag tycker att du ska ta det lugnt med träningen om du fortfarande inte är riktigt frisk. Tänk på att vi har seriepremiär nästa helg. Och behöver dig på planen!!



2009-09-23 @ 16:16:55
Postat av: Majsen

Kom upp till Uppsala då, eller om vi ses i huvudstan :)

2009-09-23 @ 20:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0