Söndag

Har varit dålig uppdatering denna helgen, men de kanske ni förstår? Har haft en underbar helg i stockholm med mycket shopping, träffat majjsen och umgåtts med syster såklart! :) Nu sitter jag här med en färdigpackad väska, har diskat och väntar på att syster ska komma hem. Sen blir de nog stan lite, jag ska inte handla något men ska hjälpa syrran, lite av en personal shopper ;) Sen går flyget hem vid 16.20, hade velat att de skulle gå lite senare, men fanns bara vid 22 och de var lite sent. Iallafall så måste jag ta arlandaexpress ut till arlanda runt tre så jag hinner med flyget :)

I veckan kommer jag lägga upp bilder på min shopping iallafall och förresten kommer jag bo hemma lite då andreas ska ut med klassen och "campa" tisdag-torsdag. Segt utan honom men han behöver komma ut i naturen och klara sig själv ;) haha.

Ha en finfin dag :)


Kommentarer
Postat av: Stickan

Ja, vi vill se allt du inhandlat =)

2009-09-27 @ 18:14:00
Postat av: stickan

Jaaa, jag vill se allt du inhandlat! =))

2009-09-27 @ 18:14:37
Postat av: stickan

Jaaa, alla vill se all du inhandlat. (råkade skicka de första inlägget som jag inte visste, sen ändra jag de andra och sen kunde jag inte låta bli och skriva ett tredje. ohnej jag är inte knäpp, hej

2009-09-27 @ 18:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0