Överraskningen!

Ja nu slutar andreas jobbet och är hemma om en kvart, så nu kan jag skriva ner överraskningen. Har precis gjort färdig allt med maten, de blir pastasalladsbuffé med räkor och vitlöksbröd. Sen ska jag dra med honom till biostaden och bjuda honom på "The ugly truth", romantiskt komedi som tydligen ska vara bra :)

Hoppas han blir glad :)




UPDATE: Han kom hem senare än beräknat så vi hann inte med bion. Men han blev jätteglad för maten iallafall. O sen var han romatisk, när jag var borta, så tänder han ljus i hela rummet och la ut täcken och kuddar på mattan, så mysigt :)


Kommentarer
Postat av: Clara

Jag var bara lite för full.. Vi måste prata på msn snart gummsi :D

2009-09-20 @ 21:48:04
URL: http://claraallansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0