Onsdag

och halva veckan har gått! :) glad, för nu händer allt de roliga.. Men idag har jag tänkt och fick nyss ett samtal av nisse från nöjesnytt som berättade om morgondagen och jag börjar bli riktigt nervös faktiskt.. Har ju aldrig gjort något sånt här tidigare, men jag hoppas och tror att de kommer gå jättebra. För er som inte vet så ska jag vara modell i ett modereportage för Nöjesnytt, jag är inte ensam utan de ska vara en tjej till och två killar har jag för mig, men de kanske har ändrats. Så ska till en frisör runt nio-tio och sen bli sminkad, sen ska vi luncha och sen plååååta med fina kläder. Ja har ingen aning om vad de blir för sorts bilder, men de blir intressant :)

Nu sitter jag här och lyssnar på black eyed peas nya låt: i gotta feeling.. Och den är så grymt bra, så nu längtar jag till lördag också då de blir seriepremiär och lagfest, underbart! nu blev jag festsugen!!! Iallafall nu ska jag laga pannkakor och sen kommer mamma och då ska vi nog baka bullar och umgås. och ikväll blir de träning.

Synd att jag inte kunde joina malin och liam på stan, men de tar vi en annan dag.

Nu är de ladddda och de blir mycket sömn ikväll! :)

Kommentarer
Postat av: Clara

förlåt sanna, men nya? den är SÅ uttjatad här i england.. den har spelat dygnet runt på radiokanalerna sen jag kom hit, jag HATAR den låten :D det kommer du också göra snart, jag lovar :p

2009-09-30 @ 13:03:34
URL: http://claraallansson.blogg.se/
Postat av: stickan

Ja längtar också till party. lycka till med modellandet =) tänkt på "strandposen" haha

2009-09-30 @ 18:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0