Oj vart tog tiden vägen?

Ja de är redan slut på denna fredagen och imorgon helg, de bästa av allt :) Match mot Westervik imorgon, borta så de blir samling 12.15 och sedan är vi nog hemma runt åtta och då samlas vi här i andreas lägenhet för lite bus! Annars har denna dag innehållit lite mys på stan med malin, blev inget köpt(!) bra sanna. Sen så fikade vi med andreas föräldrar, jag skulle göra vaniljkladdkaka men de blev sockerkaka typ, misslyckat men ändå god smak. Sen gjorde jag tacopaj för mina föräldrar kom, sen drog vi o spelade bowling som JAG VANN! :) Sen spelade vi plump här hemma och mamma vann med 1 poäng, fast jag vann totalen. Nu är jag slutkörd, varför är hemligt ;) men jag är nöjd, haha.

Förövrigt måste jag tillägga också att jag träffade amanda igår vilket var mycket mysigt, saknar att inte kunna umgås med dig hela tiden som i vi gjorde när vi var små.

Nehe tiden går fort och hon är redan efter tolv, får nog masa mig till sängen nu så jag orkar spela imorgon ;) Förövrigt kommer morgondagen bli riktigt fin, älskar mitt lag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0