Måndag

Vi förlorade igår mot smedby och jag var riktigt förbannad. Vi hade säkert 20 klara målchanser men vi kan inte sätta dit bollen. Riktigt surt när smedby hade ett dåligt lag och vi verkligen borde vunnit. De hade väl 5 skott på mål och gjorde mål på fyra av dem. Det blev 4-3 till slut. Se hjälper de inte när forwarden armbågar en i magen varje gång och att hennes pappa sitter utanför linjen och skriker och kränker en. Usch, såna borde inte få vara på en fotbollsplan.

Aja de blev bra framåt kvällen för då hade vi lite filmmys hos sara och krille. De var trevligt :)

Idag har jag städat, dammat, diskat och lagat mat. Känner mig riktigt duktig! O nu ska jag snart iväg för att handla på maxi, behöver lite mat och annat. Sen ikväll blir de innebandyträning! Wihoo.

La in bilderna sen helgen och här är några få utvalda, resten finns på facebook.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0