Måndag och en ny vecka!

Ja nu är de måndag igen, hemma i tråkiga gråa kalmar, hade helst stannat i stockholm lite till. Men är ändå skönt att vara hemma i andreas famn igen :) De regnar mycket ute så jag sitter inne i lägenheten och kollar topmodel och läser bloggar. Den här veckan har jag mycket att se fram emot i slutet av veckan iallafall. På torsdag ska jag vara modell och på lördag är de seriepremiär och fest :)

Annars har jag inget annat planerat, jag menar vad händer imorgon och på onsdag? Kom med förslag! :) annars är de ju träning ikväll, onsdag och torsdag.. Är fortfarande inte helt frisk faktiskt, men de skiter jag i. Jag måste träna om jag vill spela på lördag och de vill jag :)

Ska försöka lägga upp shoppingen som stickan ville se och sen måste jag laga mat också, måste se till att hjälpa andreas också som haft lite kaos och tappat bort nyckeln till hans gamla lägenhet som skulle besiktas idag. Vi får hoppas de löser sig!

Hörs snart :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Sanna Sanna.. vad är det jag läser. Ska du vara modell? Nemen. det är ju inte dåligt. Vad ska du vara modell för??

2009-09-29 @ 16:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0