Måndag

Idag har jag varit på ungdomsmottagningen på undersökning, första gången(!) Lite obehagligt om man säger så. Sen fick även ut nytt recept på p-piller till ett år framåt, känns skönt och slippa tänka på de :) Efter det var jag på stan och hittade ett par ursnygga jeans som jag nog ska inhandla mig imorgon, är rätt lika de från gina som gick sönder i helgen, så ska först till gina och kolla vad dem säger om de egentligen, kanske kan få nya? tror inte jag får de, men de är värt ett försök! annars köper jag dem jag hittade idag.

Annars gör jag inte mycket, har längtat efter kvällens träning men de blir ingen för min del, har nämligen fortfarande ont i halsen och jag måste vila för att de ska bli bättre. Har köpt lite starkare halstabletter som är som ipren fast för halsen. Så nu får jag två vilodagar så jag sen kan träna onsdag och torsdag förhoppningsvis:)

Förresten har jag blivit insnöad på tights, det är verkligen snyggt men jag har inte så många. Hittade ett par på nelly.com. Svarta med paljetter på sidan av benen. Blir det beställning?


Annars ser jag fram emot morgondagen mycket, frukost med pappa och på kvällen fashion show med amanda, ska blir mycket trevligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0