Idol och tacos

Ja en tisdagskväll som denna har jag ätit tacos och nu kollar jag på idol. Är fem sjukt bra tjejer så förstår inte alls hur de ska bli två bara. Jag hejar främst på Clara så jag hoppas hon gör de bra nu.. Annars blev jag besviken på sabina som kan mycket bättre och förvånad av Moa som var bra faktiskt.. Nu är de clara så nu blir de lyssna :)
Återkommer sen!

---

Update: Ja, Mariette var ju en stjärna ikväll, väldigt annorlunda stil och låt, men de blev succé och erika som uppträdde sist sjöng riktigt jäkla bra alltså, oväntat ja? Varför kom dessa fem tjejer med i samma kval, de som är på torsdag är inte alls av samma klass. Så de tycker jag är surt, men inget att göra åt, bara gilla läget!

Mariette blev juryns favorit vilket jag kan hålla med om grundat på kvällens framträdande, men clara är fortfarande min favorit just för hennes röst, jag ryser när jag hör henne sjunga. Så jag hoppas verkligen hon går vidare, men som de känns just nu som kommer hon inte göra de, o då hoppas jag på wild card! HEJA CLARA :)

---

Update 2: Mariette och Erika gick vidare, mycket bra, men får hoppas att clara får ett wild card! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0