De blev lite tid över iallafall..

Ja jag hann att skriva lite idag iaf :) Känns som jag uppdaterat väldigt mycket de senaste :) Iallafall så förlorade vi vår match i morse med 3-2, vi borde helt klart vunnit!! Iallafall efter matchen blev de lunch med några tjejer vilket var trevligt, sedan var de dags för seriepremiär för herrarna och älskling, som de vann med 5-2. Riktigt duktiga i trejde perioden! :) och speciellt min andreas. haha.

Nu sitter jag och väntar på syster och på att klockan ska gå så att vi kan dra oss till stickan, ska blir riktigt kul ikväll, är verkligen partysugen!!

Förresten, läste på hemsidan att jag fick extra beröm både på björnslaget förra helgen och matchen igår mot färjestaden, himla kul att höra att man har förtroende, de gör de hela så mycket roligare! Gäller bara att fortsätta och öva på de jag är sämre på så ska jag nog bli en riktigt duktig center! :)

nehe, nu blir de lite bloggläsande och annat, sen får jag nog börja fixa mig lite! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0