Dagen efter

Ja, jag vaknade bakis i morse. Att man verkligen utsätter sig för sådant egentligen. Jag kan säga att jag hade jättekul igår hos stickan och hon blev jätteglad för sin outfit hon fick av oss. Paljettleggingsen var grymma ;) Förfesten innehöll iallafall frågeleken, mycket dricka, seriösa samtal, tjaffs och massa annat. Jag tyckte iallafall de var grymt. Sen drog vi till palace och dansade hela tiden. De sjuka är att när jag idag skulle lägga in kläderna i garderoben ser jag att min vita tröja har en blå/grön fläck, hur kom den dit? Och att mina nya byxor är sönder på ena knät, så himla trist. Sen hade jag även en mosad tå. Ja, jag får nog börja ta de lite lugnare!

Men ändå en lyckad kväll, som vanligt me tjejerna :)

Nu håller jag på att baka bullar, riktigt fint. Men de tar tid haha. Sen ska jag laga mat till andreas kommer hem efter jobbet och då ska han få en liten överraskning. Berättar imorgon, vet ju inte om han läser bloggen från sin Iphone.

det finns ingen som du <3

Update: BULLARNA BLEV FANTASTISKA! mums :)


Kommentarer
Postat av: stickan

Ja vilken galen kväll, hade också jättekul!=) och ni hade ju verkligen inte behövt köpa något till mig, fick ju massvis med fina presenter. ni är för söta!

2009-09-20 @ 17:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0