Vip-kväll cubus

Jag och stickan tog oss ut till Cubus vid sju och jag kom hem 1½ timme senare. Vi var där lite längre än planerat, men vi gick igenom kläderna tre gånger och provade två gånger. Så till sist när vi hade bestämt oss tog vi oss till Fridas kassa och betalade.

Detta köpte jag:
- Lång blårandig skjorta
- Vit längre tröja med blixtlåsdetalj
- Lång svart tröja med lång ärm
- Svart mössa
- Skjorta till andreas
- en grej till min bror som jag köpte åt mamma

allt för 795 kr, riktigt bra! :)

Tack för en trevlig kväll stickan och frida såklart! Fick ju oss ett gott skratt på hemvägen.. hahah. Lägger upp lite bilder imorgon, orkar inte nu:P

Imorgon blir de förövrigt tvätt och träning, annars är jag ledig hela dagen.:)


Kommentarer
Postat av: Frida

Kul att du hittade lite kläder! Trevligt å se er :) Vi synes imorrn på träningen, äntligen! Puss!

2009-10-27 @ 22:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0