VINST och nu blir de fest!!!!

Ja vi vann premiären med 13-0 vilket är mycket väl godkänt;) vi hade kunnat göra ännu fler mål. För min del blev de 2 mål och en assist. Himla skönt att göra poäng då jag inte brukar vara den som gör de.. Gud vad jag är glad nu, för de var verkligen så himla kul att spela.

Eftersom vi vann och är ett underbart lag så blir de lagfest ikväll (de hade de blivit i vilket fall ;) haha) och de ska bli riktigt kul, så nu laddar jag med att fixa mig och ett glas vin, finfint.


Blir de "stickan posen" ikväll frida? haha


Så nu skriver jag det igen, NU KÖR VI!!!!

Kommentarer
Postat av: karlsson

Haha blev en å annan stickan pose igår! Tack för en mycket mycket bra kväll! Puss

2009-10-04 @ 11:50:25
Postat av: stickan

hahaha, så sjukt! men gutt o få en pose uppkallade efter sig =p go är du! Ses imorgon. Puss

2009-10-04 @ 18:39:56
Postat av: Anonym

FÖRSTA TÄVLINGEN ÄR IGÅNG KOM IN OCH TÄVLA PÅ



http://contest.blogg.se

2009-10-04 @ 19:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0