Underbara fredag

Ja, så känns det :)

Igår var en mysig eftermiddag med el sticko, tog en långpromnenad och fikade med frallor och ost innan träningen. Snackade en hel del, munnen var nog inte tyst en minut. haha :) förvrigt, den sidan med skosnören man kan köpa heter så enkelt som skosnören.se ;)

Ja och idag är de fredag och helgen börjar, även om jag är ledig hela tiden nu förtiden så är helgen något speciellt :) Idag är planerna att jag och älskling ska lunch i stan och han får välja vart, sen ska jag ta ett ex av nöjesnytt som förhoppningsvis har kommit ut idag, där jag är med i modereportaget, äntligen får jag se resultatet  själv, är lite nervös faktiskt, men de blir nog bra. Sen ikväll ska jag träffa herrlin och sara, blir lite idoltittande och annat.

Imorgon är de match mot ingelstad borta och sen förhoppningsvis 20-årsfest, hopppppas jag hinner :)

Kommentarer
Postat av: stickan

haha, den sidan ska jag verkligen besöka! PUSS

2009-10-09 @ 15:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0