Torsdag kväll

Ja nu sitter jag här vid datorn och bloggar lite, väntar mest på att andreas ska komma hem från träningen så vi kan äta, hungrig som en gris :) Under tiden så tvättar jag och annat. Mycket att tänka på med andra ord :P

Dagen har annars bestått av en mysdag med älskling, sökt lite kurser till våren, och köpt present till syster, hon fyller inte förrän 29:e men mamma ska upp till stockholm imorgon så hon får ta med det upp. Jag är riktigt nöjd över presenten faktiskt, och andreas bidrog även han så gott han kunde ;) är jättesugen på att träna just för tillfället men hade tänkt gymma på lördag förmiddag på friskis och testa för en gångs skull :)

Imorgon så blir de en lång dag, men en mycket bra sådan:
Skjutsa mamma till tåget vid 8 (?)
Tandläkaren 12.45 hemma i ljungbyholm och mata katten
Kanske träffa paulina på stan efter och ta en lunch(?)
Hem till krille&sara och äta och ha idolmys med vänner!

Sen hoppas jag på att man får klä upp sig till fest på lördag, men de är ingen som vet ännu, sådant som märks :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0