Stövlar säljes

Jag köpte leggingsen i inlägget nedan, var från lindex och jag tyckte dem var himla fräcka faktiskt :) annars förövrigt idag har jag lunchat med älskling och bara tagit de lugnt. Nu blir de först träning om en timme och sen blir de bio med krille,sara och herrlin.

Skulle kolla om någon här som läser min blogg faktiskt inte har köpt stövlar. Köpte nämligen ett par på dinsko förra veckan och nu har jag använt dem en gång men jag känner att dem är för stora, kan ju inte byta dem nu, hade behövt 38 i dem.

Är i storlek 39, ursprungligt pris är 549:- men eftersom jag använt dem en gång så får du köpa dem för 449:-

Är de någon som är intresserad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0