Plugga vidare?

Ja nu sitter jag här och funderar, imorgon är sista dagen att ansöka till någon ubildning till våren och jag vet inte hur jag vill göra. Ska iallafall söka något sen får vi se om jag väljer att gå, vill ju helst jobba och sen börja plugga ett helt program någonstans, har börjat fundera på lite olika. Sen har jag även funderat på KY-utbildningar, utbildningar där hälften nästan är praktik.

Här är några som jag bland annat kollat på
- stylist, mode- och smink. Men de är privat och ligger på runt 30000-40000, värt de?
- Inköpare, butikschef av något slag.
- Fastighetsmäklare
- sen något inom hälsa/mat/idrott, dietistliknande

Ja de är grymt svårt, har hittat en distanskurs jag ska söka iallafall imorgon, de är ju sista dagen. Den heter digital modeskiss, verkade intressant faktiskt:) vill inte flytta just nu, annars hade de funnits många val att göra. Ja får helt enkelt kolla imorgon och bestämma mig och söka lite kurser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0