Nerver!

Ja nu börjar nerverna visa sig, trots att de är rätt lång tid kvar till matchen startar.

Idag är det dags för seriepremiär för royal blå, klockan 14.30 i A-hallen så gästar carlshamn och vi hoppas på en riktig fajt och så att tre poäng införskaffas :) och idag är första gången jag någonsin spelar center i division 2, för det är vad jag varit på träningen i veckan, men man kan aldrig vara säker. Nu laddar jag iallafall och ska snart laga lite pasta! :)

Ikväll blir de sedan lagfest hos frida och de längtar jag också till, men den kommer bli ännu bättre om vi vinner, så först är de fokus på matchen, sedan är de fest!

Så tjejer, NU KÖR VI! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till!!!! puss din mamma

2009-10-03 @ 12:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0