Mysdag

Ja tisdagen blev en väldigt bra dag :) Böjade med att jag sov underbart skönt, åt en god frukost och satte mig vid tvn. Sen kom malin hit och vi snackade lite o kollade top model, sen kom även sara och då drog vi till stan och fikade på café nilson :) När vi sitter där så ser vi jeili komma gående, vi ropade upp henne till oss och de visade sig att hon inte hade så mycket för sig så hon följde med till malin, där vi var barnvakt och bakade kärleksmums :) De såg inte så lyckade ut, men de var iallafall väldigt goda :)

Tack tjejer för en mysig dag, får vi göra om :)

Ikväll har vi haft tisdagsmiddag och jag gjorde faktiskt lasagne, vilket blev riktigt lyckat. Guldstjärna till mig!


 Vad som händer imorgon vet jag inte mer än att pappa kommer på frukost, sen har jag tänkt ta tag i att söka jobb. Måste seriöst hitta något snart!

 Nu ska jag ta mig en clementin och kolla på desperate housewives. Ha en fin kväll alla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket trevligt!

Tack för att jag fick hänga på er! :)

Krams jeili

2009-10-07 @ 13:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0