Måndag

och denna dag började med illamående och ont i magen, undra om jag åt för mycket godis igår? Fick iallafall i mig frukost och filmjölk och de hjälpte.. för stunden. Sen mådde jag ännu mer illa och efter (tyvärr) ett besök på toaletten mår jag nu mycket bättre, skönt!

Nu sitter jag här bredvid min älskling i soffan. Funderar på vad jag ska äta till lunch, andreas har pizza från igår så de får nog bli pyttipanna med ägg för min del, enkelt och snabbt. Har förövrigt varit inne på arbetsförmedlingen och de finns nada jobb att söka. Vet inte vart jag ska ta vägen, får höra runt bland vänner om de vet något.

Ikväll blir de träning och sen måndagsmiddag, eftersom de blir tisdags middag hemma i ljungbyholm hos mina föräldrar, längtar lite faktiskt :)

Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0