Lördagen

Lördagen blev mycket bra till slut. Först lite fördricka och snack hos stickan, sedan begav vi oss till frida på fördricka nummer två och tre innan vi sedan tog oss bort till Olas födelsedagsfest. Hade jättekul där men efter ett tag ville jag till andreas som smsbombade mig. Fick varken med mig stickan eller frida, men gick själv dit. När jag väl kom till Jeppe var halva kalmar där? haha sjukt mycket folk, hela herrlaget och delar av damlaget och annat folk, riktigt kul. Hann knappt var där mer än 45 minuter innan alla begav sig till palace, där jag spenderade hela kvällen med att dansa på schlagergolvet, sjukt kul! Synd dock att inte stickan och frida kom dit, men de kommer fler palacekvällar, tro mig! :P


Fina Stickan och jag innan vi drog till Ola!


Skål!



Karin, jag och Liza :)


Jag, Sara och Sofia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0