Lördag

Skulle gymmat idag, men jag tappade sugen totalt. Ringde ett samtal till syster istället, så underbart att höra hennes röst! Drömmer mig bort till stockholm nu, hade verkligen velat vara med familjen denna helg. Men gårdagen var mysig och lyckad och denna dag tror jag också blir det. Istället för att vara i stockholm får jag se älskling spela och starta för första gången i år. Matchen är 14.30! Sedan blir de kanske lite fika med hans föräldrar, lite middag och sedan bjuds de upp till fest som de verkar. Nu ska jag bara välja vilken av de tre nya oanvända klänningarna jag ska ha, en av dem ska jag ha på mig 20-års fest och de andra två får jag välja på idag. Tror de blir ett svart fodral med silvernitar :) Annars hade detta varit snyggt:



Nu ska jag nog diska och sedan bege mig till stan en runda innan matchen, måste köpa mig nya strumpbyxor till kvällen!

Hoppas alla bloggerskor får de underbart på blogg awards idag, jag är avundsjuk, även om jag aldrig skulle få chansen. Men drömma får man väl?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0