Imorgon

Ja imorgon är  de premiär för de nya modehuset ute vid hansacity och då ska jag hitta mig ett par overknee-stövlar har jag tänkt mig. Både din sko och skopunkten öppnar ju så förhoppningsvis finns de några! Har iallafall kollat runt lite nu på skor och annat därifrån, och har hittat några pumps med nitar som ser snygga ut. Något av dessa paren kanske jag kan önska mig i födelesedagspresent?

Hittade ett par från skopunkten för 349:-


Från din sko för 399 kr styck



Sen letade jag på hemsidorna om stövlar och hittade ett par från varje affär som jag ska prova imorgon.

Dem första är från skopunkten och kostar 599:-

De andra är från din sko och kostar 549:-

Jag hoppas de sitter grymt på, och då blir de definitivt ett köp! Sen ska de bli himla kul att Cubus öppnar i Kalmar, och speciellt eftersom Frida jobbar där. Så imorgon kommer jag och hälsar på och förhoppningsvis med en shoppingpåse i handen när jag går därifrån ;)


Kommentarer
Postat av: Jonna

De första finns på Arnold´s för 499: - bara så du vet ;)

2009-10-22 @ 19:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0