Hansa city

Ja som sagt, begav mig ut till de nya modecentret ute vid hansacity och jag måste säga att de var väldigt fint, stort, många bra och nya butiker men alldeles för mycket folk, vilket jag iofs var beredd på. De jag blev lite besviken på var att H&M var så litet, fanns inte ens divided kläder. De var kul att se Frida där, hon passade verkligen till att jobba i klädaffär, jag är väldigt avundsjuk just nu:) Det blev iallafall shopping.

- En lila tunika och svarta sammetstight på Cubus.
- Ett rosettskärp på Veromoda
- En svart tunika med färgglade paljetter och en ring från H&M
- Overknee stövlar från din sko

Nöjd och glad fikade jag med älskling och hans klasskompisar, sen handlade vi lite frukost och godis på City gross, självklart i paulinas kassa, hihi! :)

Nu sitter vi och kollar på Coyote ugly sen ska vi till ljungyholm för att äta plankstek och kolla idol med mina föräldrar. Imorgon är de helg, wohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0