Fredag!

En riktigt mysig början av dagen har jag fått :) Mötte Liza vid slottsparken runt 12 för att ta lite fina och mysiga höstkort. Sagt och gjort, blev endel riktigt fina bilder! Liza får äran att lägga in och fixa med bilderna, så dem kommer nog upp på hennes egen blogg. Sen gick vi en runda på gina och H&M innan vi tog en lunch på Fyra kök. Tack för en jättemysig dag min bästa Liza!

Nu sitter jag här och bloggar för sista gången på några dagar, har inte nämnt detta i bloggen innan, men ikväll 21.55 sitter jag och älskling på planet ner till dusseldorf, där hämtar sedan Emma och Viktor oss för att sedan ta oss till Holland. Dit åker vi för att besöka Emma och viktor som sagt, och de enda jag vet vi ska göra är att kolla på fotboll när Herenveen och viktor spelar på lördag. Ska bli riktigt kul faktiskt, skönt att komma iväg lite från Kalmar. Vi är hemma igen på måndag kväll!

Så vi tar oss till växjö där flyget går ifrån om någon timme. Får skjuts av andreas föräldrar så vi ska äta ute på restaurang innan och bara ta de lugnt, är lite nervös :)

Men vi ses snart alla mina nära&kära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0