Efterlyses!

Kamera och mobil
plats: Palace
Tid: 12-02 ?

Ja igår hade jag verkligen en jättebra kväll! Grym förfest med tjejerna och även roligt på schlagergolvet hela kvällen. De var en liten höjdpunkt att se jersan charterklädd mitt i hösten :) Men jag blev av med mobilen och kameran, inget av dessa två tekniska ting fanns i väskan och de märkte jag precis innan vi skulle gå hem så hann inte leta alls.. jag är så ledsen för jag tog så många roliga bilder igår också.. Kanske glömde jag den hos stickan? tror inte de tyvärr. Är de någon som har den kanske? Jag har iallafall spärrat mobilen nu, ringde till den men då var mobilen avstängd, så då är de någon som tagit den. Jag vet inte vad de är med mig och mobiler, den förra försvann ju senast i somras och nu den här. OTUR och jag orkar inte.. :(

Idag blir de lugnt iaf, ska kolla division 5 laget, andreas skulle spela. Sen ska vi fläska oss med pizza, bakismat när de är som godast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0