Det är dags för fredagsmys..

.. om de så är det sista jag gör.

OLW:s reklam har väl inte ungått någon? ne, jag trodde inte de heller :) Snart ska jag och andreas över till krille och sara där även malin är. Vi ska umgås över lite middag, idol och tvspel? ja om killarna får bestämma, haha.

De gick även mycket bra för mig hos tandläkaren, trodde jag skulle ha hål, men de hade jag inte. Riktigt nöjd faktiskt, mina tänder brukar vara  så svaga annars. Efter de åkte jag hem och åt lunch, sen handlade vi med andreas föräldrar och sen har vi spelat Fifa tillsammans, och jag måste säga att jag blir bättre och bättre, tre mål på en match är inte illa:)

Nehe, nu ska jag kolla lite på tv innan andreas kommer och hämtar mig, ha en trevlig fredagskväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0