Dagen efter

Ja gårdagen blev ovanligt lugn för min del. Allt kändes så himla lagom, skönt enligt mig själv :) Förövrigt var kvällen väldigt lyckad som så alla gånger vi har lagfest, vet inte när de var en dålig fest senast, inte som jag minns iallafall.

Kvällen igår har fått mig att inse vilka underbara nära vänner jag har, att herrlin är mest nyfiken av alla, hur viktigt det är att visa att man verkligen bryr sig, att jag tappar bort allting hela tiden (igår var de mina NYA vantar som jag köpte i fredags), att man inte ska bjuda för mycket till vissa, att tommy fortsätter bjuda på nattmat utan att man ber om de, att de är väldigt kallt att gå hem med kjol vid halv tre på natten.

Nu sitter jag och lyssnar på Idol och de är repris på tisdagens program och clara sjöng precis, så arg att hon inte är vidare :( men nu hejar jag på mariette och tove istället så de blir nog bra ändå :) Senare vid 13.30 så blir de innebandy, herrlaget spelar och möter halmstad, hoppas andreas får spela! Sen ska jag se till så vi fikar med kanelbullar eftersom de kanelbullens dag idag!

Tack Frida för den bra festen igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0