Dagen efter

Klockan är ett och jag håller på o koka ägg, ja jag ska äta frukost nu! haha jag och älskling låg och sov till 12, sen gick vi inte upp förrän typ nu. Vi hade tänkt duscha men då visar de sig att vi inte har något varmvatten idag förrän klockan fem?! haha snacka om kalldusch!

Iallafall, vi vann igår med 4-2 mot ingelstad, och de var en riktigt kul match att spela. Alla hjälptes åt och tillsammans klarade vi att slå de forna division ett spelarna! Riktigt fint med två vinster nu!

Sen var de bara att stressa hem, göra iordning sig, köra hem och lämna bilen, äta god mat hemma och sen blev jag skjutsad till smedby, till åsas 20-års kalas/fest. Var jättemysigt och mycket trevligt, mest chockad var jag över att Maja var hemma, hade ingen aning om de! Så himla kul att se dig igen. Jaja, sen blev de palace där jag träffade på mina vänninnor från laget, stickan frida och herrlin. Sjukt kul hade jag iallafall! Sen blev de nattmat med andreas, micke och malin hemma här. Sen slocknade vi runt halv fyra!

Idag blir de innebandy i färjestaden och filmmys med godis och älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0