1:a oktober

Trots kylan och att jag frös väldigt mycket så var de en underbar dag! Har ju varit modell idag och de var de bästa på länge verkligen, kunde inte tänka mig ha den känslan som man fick av att stå framför kameran, man kände sig oslagbar. Att de var en till i bilden var inget jag tänkte på utan jag körde bara mitt eget race. Dessutom blev man ju stylad och sminkad profesionellt, vilken skillnad de blev. Nu vill jag bara göra om dagen igen och igen och igen. Hoppas verkligen bilderna blir bra, men Jini verkade iallafall nöjd. Tidningen nöjesnytt med modereportaget kommer iallafall ut nästa fredag! :):)

Ni får se ett smakprov på hur jag såg ut en annan dag, för nu ska jag mysa med andreas.
Tack för denna roliga dag som jag kommer minnas länge:)

Du kan klara allt, så länge du tror på dig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0